HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: Salty Facts

The Shockest Singers Kissing Fans on Stage Moments

4723 ratings | 788631 views
Like us on Facebook: https://www.facebook.com/Salty-163513131002140/ Watch more: 1.Singers Outfit Changes while Performing: https://www.youtube.com/watch?v=2B7NbpuqFIo 2. Sad Moments That Make Celebs Burst Into Tears : https://www.youtube.com/watch?v=vGT9fYMz6ls 3. The Best of Fan On Stage Moments Ever: https://www.youtube.com/watch?v=kswQxySO5Uo 4. When Celebrities Treat Their Fans Like Trash: https://www.youtube.com/watch?v=8UeiV1ykbok 5. Famous Actors' Audition Tapes Compilation: https://www.youtube.com/watch?v=k8Q7UB7NVus 6. When Celebs Turn The Award Show Into Their Revenge Place!: https://www.youtube.com/watch?v=Q74rIK6evGM 7. Celebrities That Got Rejected By Their Celeb Crushes: https://www.youtube.com/watch?v=njUOpDkz1Tc 8. Behind The Voices 4 - Moana, Brave, How To Train Your Dragon 2: https://www.youtube.com/watch?v=3C4lxabklLA 9. Celebrities' Shadiest Moments: https://www.youtube.com/watch?v=xIGr_gZHano 10. The Most Embarrassing Moments of Celebrities: https://www.youtube.com/watch?v=ZXzc17p6ESk
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (550)
Veronica Martinez (5 hours ago)
oh wow so inappropriate
Brody Sellers (6 hours ago)
The boys face tho #2:05
mantap jiwa (9 hours ago)
2:03 lucky boy
anuraj ty (11 hours ago)
2:3 was Best
Frozen Girl (1 day ago)
They just have to do it 😂😂 I mean, we all felt horny.
Alexia Lewis (1 day ago)
Everyone wanted to touch Katy Perry😅
No Name (1 day ago)
1:58 😂
Charlotte Fassbender (3 days ago)
I will Kiss Michael Jackson too😍
xXaxteqXx xx (4 days ago)
No one is talking about nicki minaj one
LauraIsNotPerfect (5 days ago)
this fangirl of micheal was creepy '-'
Agnes Karlstrom (5 days ago)
6:10 SAV-AGE!!!!!😂😂👌🏼
Audiotopsy (5 days ago)
Morality : "Drugs are bad for your brain"
Destiny Sherels (7 days ago)
I thought usher was an usher at church
Agueda Valdez (8 days ago)
Was that the girl from scooby doo
Santana Martin (8 days ago)
I can’t believe usher let that girl do all of that on him😨
Santana Martin (8 days ago)
Chris brown, wow man
Anjali Anjali (10 days ago)
That grl with MJ 😍😍 god im such a waste 😂😂
Lesley DeMattie (10 days ago)
Id run and kiss Micheal Jackson. Ahhh! R.i.p. mj
Lesley DeMattie (10 days ago)
Usher one. What a whore
I saw a maori tattoo of the guy kissing on the thumbnail on his arm
ImPainz :D (12 days ago)
Expect: 5:07 Reality: 3:47
Lunar Gamingz (12 days ago)
When i saw the Chris Brown one i was like: I am never going there ever again
DAMMMM THE GURL WHO TWERKED ALL OVER Used WOW
Julie Ashed (13 days ago)
I wish Shawn Mendes would take me on Stage and kiss me. On the other hand I might get shanked by the rest of the fans. 🤔🤔
Anna chandra (13 days ago)
I’ve never cringed so hard
Shirl&rudy (15 days ago)
Ugh Lana😍💋
Tiago Braga (15 days ago)
Respect for Enrique
łįł phñx (16 days ago)
lol she have ligma now
awhllot offtshs4ya (17 days ago)
I wanna kiss demi lavato for a long time,also Christina,Gwen Stefani,and 60 more
ッBrandon (18 days ago)
Love him but this is how he hot herpes 7:44
*Lps Pugcorn Nugget * (19 days ago)
At 2:25 wth they three were kissing 🤮
Jaida Corral (21 days ago)
That ass grab gringy
GOKUISHERE (21 days ago)
8:37 pooorrnnn
Cody Basquez (23 days ago)
I just wanted to be the 500th comment..
Bloodline EightySix (24 days ago)
Jesus fucking christ that title
Precious Frazier lyles (24 days ago)
Ofc they have Mj last❤️❤️
Mariehzy (24 days ago)
2:40 I would faint. Like that's a hot dude and whenever a normal dude gets within a foot of me I get extremely nervous XD
Mariehzy (24 days ago)
You know you did good in life if you kissed _______.
Weird Silky (24 days ago)
WHAT IF THERE WERE KIDS????
Kenneth Vela (26 days ago)
Damn, Lana Rey was high as fuck
I want live in USA (27 days ago)
I love enrique because he dont want only cute and sexy
Gilvenzo (28 days ago)
I think most of the those singers where just acting and that it just was thete boyfriend/girlfriend.
LJ Domino (28 days ago)
They probably had herpes after the concert
Smruti rekha Das (28 days ago)
That bastard on nicki's boobs 😉😉😉😉😉
Khadija Aggou (29 days ago)
Michael Jackson is The best ❤️😍😍
Mikiala Lopez (29 days ago)
Trey dongs is soooo foiinn
Rutfee Saong (29 days ago)
7:34 what song??
Brenda Eaglin (29 days ago)
Omg Michael would’ve got my everything too
I THOUGHT IT WAS ILEGAL FREALKING RHIANNA WHAT THEVHELL N(O NO NO
Chris the gringe crisp (1 month ago)
I wish i was a celebrity
Andrick Kids (1 month ago)
2:03 bruh look at his face he knows what he is doing
Payton Trevathan (1 month ago)
Ok great
gacha Wolfgamer 236 (1 month ago)
These singers have too many boyfriends/Girlfri!ends
Ellis Dy (1 month ago)
The one on MJ (Micheal Jackson) that girl was so lucky, but when the girl tries to kiss MJ in the lips, she got denied so bad... lol
Sienna Banana (1 month ago)
I know the girl who was with chris brown haha
SOMEONE Someone (1 month ago)
2:04 this kid is my spirit animal
Maddy Rose (1 month ago)
Peep Mikey way giving me a lap dance on stage
Instrument Player (1 month ago)
Next thing you know 69 is up there with a 13 yr old
Andrew Staples (1 month ago)
😂😂😂
Herman Swarts (1 month ago)
Michael Jackson was the saddest because you know he's dead😭
Mike is my honey (1 month ago)
*I knew Michael will be topping the list. Love you Michael.* 😘
Sha 22 (1 month ago)
Lmao they had to drag the gurl who was kissing mj 😂😂😂😂😂😂
Sh Alo (1 month ago)
Ita all about sex the fuck
5:21 this guy look like my bed or board
•Gacha Ry YT• (1 month ago)
My girl Rihana out here giving people lap dances like yes boo 😂😂👏👏👏
•Gacha Ry YT• (1 month ago)
Haha! Most of these were cringey but the Adele one was pretty cute 😁💞
Summer Nerd (1 month ago)
5:14 i know he got a boner
UnicornGal Jurado (1 month ago)
Yo that was hillarious!
exomypeterpan (1 month ago)
That kid just wanna feel Nicki Minaj's breast
Matthea Friggieri (1 month ago)
Omg the mj one dow
jestem motylem (1 month ago)
Who is first Singer?
Diamond G (1 month ago)
2:05 lol his face tho
Berna Syy (1 month ago)
The nicki mninaj lol HAHAHA
-_________- (1 month ago)
Well. I've lost faith in morals.
Michael Lanister (1 month ago)
The Michael one made sense ..sighs
Adrianna Geiger (1 month ago)
my eyes started bleeding at the chris brown moment oof
Mrs Jeon (1 month ago)
Rihanna was wild asf
Khantessa Freeman (1 month ago)
you nasty ass people ew rinna are you gay ew.
albert williams (1 month ago)
YO I WANNA KISS ALKALINE SO FUCKIN BAD HEPL A GYALL OUT NAH
natala aquamarine (1 month ago)
i wanna do it with roger taylor
Tish B (1 month ago)
7:15 is the moment where it’s meant to be!!!!!
Rutfee Saong (29 days ago)
7:15 what song??
Tish B (1 month ago)
She was all over Michael jeez 😂 like alright hunny we know you love him
Draw All (1 month ago)
That guy who went in michels arms was way hot
Draw All (1 month ago)
Lol
Alyssa Decker (1 month ago)
Lana del Ray looked like a cult😂
Kitz Naidu (1 month ago)
The first Katy fan was a kid right? What is it with Katy and kids?
Leeza Marie (1 month ago)
Whoa, I need to start going to live concerts again, they didn't do this 20 years ago.
Natalie Alsayed (1 month ago)
LOL usher be sudusing his fans.😂😂
Raj Anand (1 month ago)
This is why i hate pop music
Michelle michelle (1 month ago)
The only one i wanna kiss from all of these is MJ 😭😭 she's so lucky 😭😭😭
LauraIsNotPerfect (5 days ago)
👍💖
Sery Sery (1 month ago)
1:20 omg he was so horny. Gross.
Alex Gaming (1 month ago)
1:26 U DIRTY OLD MAN
MOBILE LEGENDS GANG (1 month ago)
I wanna ne kissed by katy
Eda Nur (1 month ago)
3:56 yeah Enrique is definitely her hero for validating *_that_* 🤣🤣 4:22 *THIS ONE DESERVES IT THOUGH*
Carlee Barton (2 months ago)
FRERARD WYA
Hawk Tuner (2 months ago)
Pretty sick stuff.....
Kuba JR (2 months ago)
2:05 cheeky bastard
Azrul Avan (2 months ago)
Hoe
Mariana Teixeira (2 months ago)
I Hade Chris Brown
GachaPotato (2 months ago)
Cat: Meow meow meow Dog: woof woof woof Normal people: Woah nice video! Retards: 2019? 2018? 2019??
jennifer nolley (2 months ago)
imagine lana del rey kissing you

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.