HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: Brat

CHICKEN GIRLS: THE MOVIE

384094 ratings | 19794384 views
With a new principal in town and the Spring Fling in jeopardy, Rhyme and the Chicken Girls must band together to save the dance. ABOUT CHICKEN GIRLS Rhyme and her friends — known by their 'ship name, "The Chicken Girls" — have been dancing together forever. But as they enter high school, everything begins to change. They’ll have to survive boy drama, mean girls, and new interests that threaten to tear the girls apart.
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (112182)
Ankit Kumar (7 minutes ago)
All is well........jai Sri Ram
Lou B (1 hour ago)
Find the difference 😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😣😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖
BN sing (2 hours ago)
*Like of youre still watching in 2019!*
Olivia loo (3 hours ago)
PG ?
Araya Miller (3 hours ago)
We should focus on the sexism displayed at 17:57 when only girls have to change their dress code
Ribka Batool (4 hours ago)
I'm still crying
Jaliyah Bundu (4 hours ago)
Who's watching this in may 2019 Oh and the kissing seen is at 1:09:28
Emily Ramcharran (6 hours ago)
2019 anyone?
Kaitlyn Anchondo (7 hours ago)
It looks like there mom is Rebecca
Angel Becker (4 hours ago)
Because it is dingus
PUBG Des (16 hours ago)
The 11 year old This is a really good movie make a 2 one
IDEK Fernanda (17 hours ago)
The kiss made me cry
Lacey Lauren (17 hours ago)
2019??????
Kaitlyn Peragine (18 hours ago)
I love this movie the kiss is one of my favorite parts
Layla Bee (19 hours ago)
5:34 to your left, spot the girls on the bench haha
Ella O'Hara (19 hours ago)
August 6th 2054 anyone??
Jeslyn Ang (1 day ago)
1:03:32 song anyone!??
Vista Marashi (1 day ago)
i love your movies
Philip Johnson (1 day ago)
I love you so much i listen to your songs everyday
There has to be a second movie sometime I love the chicken girls series and the movies
Almaira Alido (1 day ago)
Look I know most of u here are shipping so hard with TK and Rhyme but can we appreciate ACEs singing voice? Its kinda same to my fav boybands maknae ZACH HERRON FROM WHY DONT WE!!! btw, they've just released their new song UNBELIEVABLE , CHECK IT OUT!!!!! and be a limelight forever🧡
Slaying Jayden (1 day ago)
Ii just came from riely's Yt video and omg the walk :,) that was soooooo cute ahhhh
Aisha Alkozey (1 day ago)
Hahahaha😄😄
My Life (1 day ago)
Y is Haydens name in this TK but that dude at the start called him Jack anyone notice that
Ztalal 4 life (1 day ago)
I miss hannie 😔☹️
Nando Nunez (1 day ago)
The end of the is so cute
Bella’s world (1 day ago)
Is that REBECCA ZOMOLO?????
Abby Ziegler (1 day ago)
12:19 what the heck!!!!! That’s the bee’ssssss
Xingru Feng (1 day ago)
Shout up you little geele hare
This IsChinwe (1 day ago)
Hi
brow bich2.0 (1 day ago)
oh yes it was xx
brow bich2.0 (1 day ago)
that start is so green screen or is it acting in the film ,,???xx
Gema RI (2 days ago)
I miss tk in chicken girls
Keesha Mae (2 days ago)
50% of the people watching this just skipped to the part annie and hayden would kiss
Lilacgacha Videos (2 days ago)
Or season 2
Lilacgacha Videos (2 days ago)
Did u know that the girl with blonde hair is Beatrice from season 3
Kawaii Life (2 days ago)
Ace:sings song Me:I FOUND THE NEXT JACOB SARTORIUS
Rahul Gosavi (2 days ago)
I love them 3000>yeahhhhhh❤❤✨🧚‍♀🧚‍♀
Fiona Ds'ouza (2 days ago)
4:21 did anyone notice * over it * 😂
Poland?
Noris Rodriguez (2 days ago)
There is a other person on the team in chicken girls team
Jaymier TEIXEIRA (2 days ago)
Hi annie
Angela B. (3 days ago)
O my gah the kiss is so sweet whos want to have another hannie in 2019
leilani damarlane (3 days ago)
I like ur voice Annie
Bella Flanagan (3 days ago)
Omg is that baby Ariel
Keren Swiz (3 days ago)
And I love rhyme’s sister too she’s so cute and ugh she’s good at what she does
Keren Swiz (3 days ago)
I love this movie TK and Rhyme Go chicken girls ❤️😘💋😍
Prettycutepanda (3 days ago)
If caleb was here what would his role be? Just wondering.....
Alissa Oldaker (3 days ago)
rebeca zamola how do you like having kids
Avaley delorme (3 days ago)
❤❤❤❤❤❤❤
Cool Dude (4 days ago)
Omg I miss hannie
Hello 2017 (4 days ago)
This is the most popular video on this channel
Kat Buen (4 days ago)
May??anyone?okay just me😂 Like this if ur watching 👇🏻
Shilpa Jumawane (4 days ago)
OMG its rebecca zamolo in chicken girls
Chelsea Oliver (4 days ago)
hey trinity
Trinity Spours-Koller (4 days ago)
hi chelsea
Mia Courtney (4 days ago)
This is like the 7th time I watch this 😂
Blyhna Panda (4 days ago)
Actually watching at may 2019 Im so wierd....at my recomendations
Maryam Sharpe (4 days ago)
Birds of a feather
Maryam Sharpe (4 days ago)
Lol i love brat especially Annie leblanc and Hayden summerall 😍plz give me a thumbs up
king2 gio (4 days ago)
Ti and riam sited in a terr k. i. Ss. I N g hahahaha. You and tk. Are so cute to getr
Zahava Shaw (4 days ago)
WHO ELSE IS CRAZY LIKE ME, AND WATCHED THE FIRST PART A BAGILLION TIMES!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Robin Vogel (4 days ago)
Who else is watching in may 2019 Also if you noticed Rebecca zamolo like this comment 😋😋☺️
Lani Samana (4 days ago)
Hi
Gage Rodriguez (4 days ago)
Is that Rebecca zomeol
Wiktoria Bak (4 days ago)
Omg Rebecca
Maryam Sharpe (4 days ago)
Lol I love this movie
I love 1997 (5 days ago)
I dont really watch the movie im only watch the kissing scene 🤣
Alessia Sáenz (5 days ago)
Watching again LOL. I love Annie’s dress like if u 2
Winnie Mekute (5 days ago)
this is soooo boring
Dianna Garcia (5 days ago)
OMGGGG😭😭I honestly miss Hayden and Annie they match more than. Asher 🥴😒😭😭
Brianna Munday (5 days ago)
Omg I love this movie I have seen this movie a lot of times. And this movie is awesome and this is my favorite movie. LOVE YOU GUYS💚💚
Pranjall Pahuja (5 days ago)
The first scene was tk and rhyme
Connar Douglas (5 days ago)
I like all the boys in this movie and I like all the girls in this movie to and they all great dancers
Nahshon Pinto (5 days ago)
They r so cute together
Gemma Rosales (5 days ago)
OMG #Hannie kiss😍😍😍😍🤠
Senaida Rodriguez (5 days ago)
And I realy know all of the songs that you guys made so far
Senaida Rodriguez (5 days ago)
I really injoy this movie 🎥
Senaida Rodriguez (5 days ago)
😂
Senaida Rodriguez (5 days ago)
Ellie is always the last one always singing
2019 NEED MORE BOSS CHEER EPISODES
Ricki Av (5 days ago)
Done
Nisreem Nasser (5 days ago)
2019 anyone........
It’s me Cupcak3 (5 days ago)
🖤5/13/19🖤 anyone??? ♥️♥️♥️
Noris Rodriguez (5 days ago)
The way Kayla looked at Hamilton paper on the test test
Syed Rashid (6 days ago)
I wanna sing just like all of you
Kadi and Kaitlin (6 days ago)
What was wrong with aces audition
Moonx Dark (6 days ago)
I miss this
Sri Matha Meenavalli (6 days ago)
Hayden is so cute 😘
Roslind Eggleton (6 days ago)
Any one in may 2019 and I really love the video and at the end when Haley said and cut I love that part😎😍😘🤗🤗🤗🤗😎😍😘🤗🤗🤗
lesliee martinez (6 days ago)
When is season 5?!?!?!
HARJ SAHOTA (6 days ago)
Who is watching once again.in.2019.summers 😅😅😅😅
karima ouchenane (7 days ago)
Ashannie quad
That ending part😂😍😘
Jasmine Gannon (7 days ago)
Did you notice at the beginning of the movie, rhymes shirt changed two time when she was with tk
joexalisse soler (7 days ago)
I love the chicken girls movie
Petra Kheireddine (7 days ago)
Wtf in the first i thought it was rhyme and tk but it was these too
Manya Verma (7 days ago)
love the movie!!!! ( literally the 10th time watching this )
OMG I MISS THEM SO MUCH AFCJWJDA
Brynae Sablan (7 days ago)
REBECCA ZAMOLO IS THEIR MOM HASBBSAB LMAO
nadine _n28 (7 days ago)
OMG!!!!! FINALLY THEY KISSED 😍

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.